Klacht of compliment? We horen graag van je.

Bij Trend People staan we voor kwaliteit, vertrouwen en aandacht. We willen het elke dag beter doen. Daarom vinden we jouw mening belangrijk. Heb je een goede ervaring met één van onze medewerkers of vestigingen? Laat het ons weten! Ook als je ergens niet tevreden over bent, horen we dat graag. Alleen zo kunnen we blijven groeien.


Een compliment geven

Heb je een fijne ervaring gehad met één van onze collega’s of ben je blij met hoe je bent geholpen?
Laat het ons weten! Wij zorgen dat jouw compliment bij de juiste persoon of vestiging terechtkomt.

📩 Mail je compliment naar: compliment@trend.nl 
Of laat een reactie achter bij jouw vestiging.


Een klacht melden

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Dat vinden we natuurlijk vervelend. We nemen jouw klacht altijd serieus en zoeken graag samen naar een oplossing.

Je kunt een klacht op drie manieren melden:

  1. Bij jouw contactpersoon of vestiging
    De snelste route is om jouw klacht te bespreken met de medewerker of vestiging waar je contact mee hebt. Vaak kan daar al veel worden opgelost.

  2. Bij de regiomanager
    Kom je er samen niet uit? Dan kun je je klacht bespreken met de regiomanager. Vraag je vestiging naar de juiste contactgegevens.

  3. Bij de directie
    Mocht je ook na contact met de regiomanager niet tevreden zijn over de afhandeling, dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de directie via:

    📮 Trend People t.a.v. Directie
    Pelmolenlaan 12 - 14, 3447 GW WOERDEN
    ✉️ E-mail: klacht@trend.nl 

We streven ernaar om je klacht binnen 5 werkdagen inhoudelijk te behandelen

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons Algemene Voorwaarden, Privacy policy en Cookie beleid