Iedere maand maken we kennis met een klant of een kandidaat van één van onze vestigingen. Deze maand ging Suzy Kappé van onze vestiging De Meern in gesprek met een van haar klanten, Mischa van Doorn van SATO.
Over Mischa & SATO
Mijn naam is Mischa van Doorn en ik ben inmiddels 5 jaar werkzaam bij SATO.
SATO is een wereldwijde leverancier van oplossingen voor automatische identificatie om mensen, goederen en informatie met elkaar te verbinden. Met 20 in de Benelux en 6000 collega’s wereldwijd maakt het werken bij SATO gevarieerd en uitdagend. Geen dag is hetzelfde. Met de gedrevenheid van het team worden de meest complexe projecten opgepakt en volgens de unieke SATO werkwijze afgerond.
De rol van Mischa bij SATO
In mijn rol als Branche Manager ben ik verantwoordelijk voor de vestiging in de Benelux. Van het rapporteren van de dagelijkse zaken aan het hoofdkantoor in Japan, tot aan het begeleiden van het team. De grote afwisselingen in mijn rol en verantwoordelijkheid over deze vestiging maken deze functie zeer uitdagend, maar ik haal er ook veel voldoening uit. Ervoor zorgen dat het team iedere maand weer de gestelde targets met veel plezier en commitment haalt, is fantastisch om te zien.
Het werk bij SATO
Werken bij SATO geeft je de mogelijkheid om iedere dag weer iets te leren. Je krijgt veel kansen om te groeien in je functie en binnen de organisatie. Er wordt van iedereen een grote mate van zelfstandigheid verwacht, maar daarnaast is samenwerking met je directe collega’s en collega’s in het buitenland essentieel om succesvol te zijn en de klant de juiste oplossing te leveren. De Japanse cultuur is verweven in de organisatie en sluit goed aan bij onze eigen normen en waarden. Waarden zoals punctualiteit, eerlijkheid, respect, solidariteit, geduld, loyaliteit, dankbaarheid en saamhorigheid staan bij ons hoog in het vaandel.
Over de samenwerking
De samenwerking met Trend People is zeer goed. Veel collega’s zijn via Trend People bij SATO begonnen, waaronder ik zelf. Trend People heeft een goede kijk op waar kandidaten aan moeten voldoen. Bij SATO wordt vooral gekeken naar soft skills van kandidaten zoals gedrevenheid, nieuwsgierigheid en vooral leergierigheid. Iemand vinden die direct ervaring heeft in onze tak van sport is heel lastig, maar bij Trend People weten ze hoe ze hiermee om moeten gaan. Samenwerking en meedenken is de sleutel tot succes.
Mischa van Doorn, SATO.