Meet the customer: KNMG

16 May 2022 door Nathalie van Beek

Elke maand gaan we in gesprek met één van onze klanten. Deze maand is het de beurt aan onze vestiging De Meern om met een klant in gesprek te gaan. Vestigingsmanager Patricia dacht gelijk aan Mia Grooteman van de KNMG voor dit interview: “We doen al langere tijd zaken en de communicatie met Mia verloopt altijd erg prettig.”

 

Over Mia Grooteman & de KNMG
Mijn naam is Mia Grooteman en ik ben sinds 2002 werkzaam bij de KNMG. De KNMG staat voor de Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst. Wij zijn actief op ethische en juridische vraagstukken die alle artsen raken. Je kunt dan denken aan digitale zorg, vaccinaties, zorg voor kwetsbare patiënten en ziektepreventie, tot aan levenseindevraagstukken en het medisch beroepsgeheim.
Ook de (her)registratie van artsen is een belangrijke taak van de KNMG. Onze achterban bestaat uit ruim 65.000 artsen, variërend van huisartsen en medisch specialisten tot aan verzekeringsartsen en artsen maatschappij en gezondheid. Medisch Contact is het onafhankelijke weekblad van de KNMG.
Vanwege de vele verschillende activiteiten hebben we binnen de KNMG ook een grote diversiteit aan functies, zoals journalisten en redacteuren voor ons weekblad Medisch Contact, beleids- en juridisch adviseurs die werkzaam zijn in het team Advies & Beleid en juristen, secretarissen en administratief medewerkers in het team Opleiding & Registratie.

 

Wat vind je leuk aan jouw vak?
Het leuke aan mijn vak is dat het heel veelzijdig is. Ik heb te maken met alle facetten binnen HR. Ik verricht administratieve werkzaamheden, organiseer trainingen, zorg dat de salarissen elke maand correct worden uitbetaald en ondersteun bij de diverse processen en projecten.
In de afgelopen jaren heb ik een grote rol gehad bij het project met de overstap naar AFAS-software. Samen met mijn collega’s heb ik de afgelopen jaren dit systeem verder uitgebouwd en geoptimaliseerd.

 

Wat maakt het leuk om te werken bij KNMG
In mijn functie ben ik de spin in het web, voor collega’s ben ik ook de vraagbaak als het gaat om uiteenlopende vragen op HR-gebied. Als er vragen gesteld worden waar ik geen antwoord op heb, dan zoek ik dat uit. Binnen de KNMG is een goede werksfeer en heeft men aandacht en respect voor elkaar, dat krijg ik ook altijd te horen van nieuwe collega’s. Omdat ik er al zo lang werk, ken ik de collega’s goed en dat maakt ook dat het heel prettig werken is.

 

Wat vind je prettig in samenwerking met Trend?
Toen ik in 2003 op de toenmalige afdeling P&O kwam werken, hadden we al contact met Trend. Ongeveer 9 jaar geleden kreeg ik contact met Patricia en dat heb ik nog steeds. Dat is uniek voor de uitzendbranche, meestal veranderen de contactpersonen regelmatig en moet je weer een nieuwe relatie opbouwen. Met Patricia voelt het heel vertrouwd, door onze lange samenwerking weet ze precies wat wij nodig hebben. Ook de andere dames van de vestiging reageren altijd supersnel en de kandidaten zijn altijd goed. Ik ben daarom zeer tevreden over de samenwerking: er wordt kwaliteit geleverd, ze zijn benaderbaar en reageren snel op de aanvraag. Wat ik ook belangrijk vind is dat er altijd duidelijke communicatie is vanuit Trend!

 

Omschrijf Trend in 1 woord:
Betrouwbaar!
 

Wij maken op deze website gebruik van cookies om het gebruik van deze website en daarbuiten te vergemakkelijken, de prestaties en gebruikerservaring te verbeteren en de relevantie van het aanbod te verhogen. Klik op akkoord om aan te geven dat je instemt met ons Algemene Voorwaarden, Privacy policy en Cookie beleid